Įmonės nebūtinai turi gaminti pažangias technologijas, kad įgytų rinkos trauką. Konkurencingam sektoriui gali pakakti sumažinti konkurentų kainą. Taip pat gali pasikliauti jungtimis su sausumos klientais, kuriems reikia laiku išspręsti problemą.
nOps yra to pavyzdys. Kaip ir daugybė kitų pardavėjų, „nOps“ parduoda programinę įrangą, skirtą „optimizuoti“ biudžetą, kurį įmonės skiria debesijos produktams ir paslaugoms. Tačiau įmonei pavyko plėstis greičiau – ir didesnė – nei daugelis jos konkurentų, galbūt iš dalies dėl to, kad ji aptarnauja išskirtinai AWS klientus.
„nOps“ teigia, kad jos klientų bazė per pastaruosius 18 mėnesių išaugo 450 % ir kad tai padeda klientams valdyti daugiau nei 1,5 mlrd. USD AWS debesijos išlaidų. Tai akivaizdžiai sužavėjo investuotojus; Šį mėnesį „nOps“ užbaigė 30 mln. USD vertės A serijos finansavimo etapą, kuriam vadovavo PE įmonė „Headlight Partners“, ir tai padidino bendrą „nOps“ sumą iki 40,5 mln. USD.
JT Giri, „nOps“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, pradėjo dirbti debesų pramonėje kaip tinklo inžinierius ir „DevOps“ konsultantas. 2012 m. jis nusprendė pasinaudoti šiais įgūdžiais ir įkūrė konsultacinę įmonę „nClouds“, kuri daugiausia dėmesio skyrė AWS sprendimams. „nOps“ buvo paleista kaip „nClouds“ dalis 2017 m., o 2022 m. Charlesui Thayne'ui Capital įsigijus „nClouds“, Giri visą laiką atkreipė dėmesį į „nOps“.
„Debesų erdvėje kyla vis daugiau problemų“, – „TechCrunch“ sakė Giri. „Kadangi įmonės mažina biudžetus prieš planuojant 2025 m. fiskalinį laikotarpį, sprendimas, suteikiantis visapusišką, automatizuotą debesų išteklių sąnaudų vaizdą, yra labai svarbus.
Giri nuomone, efektyvus debesų naudojimas išlieka daugelio įmonių siekiu, o ne realybe, ypač dėl to, kad įmonės daugiau investuoja į debesies prieglobos AI projektus. („Gartner“ prognozuoja, kad 2024 m. išlaidos debesijos paslaugoms pasieks 675,4 mlrd. USD, o 2023 m. – 561 mlrd. USD.) 2024 m. „Statista“ tyrime 84 % organizacijų teigė, kad blokatorių dėka debesijos išlaidų valdymas yra „reikšmingas“ iššūkis. apie valdymą, saugumą ir technines žinias.
„nOps“ sprendžia debesų optimizavimo kliūtis keliais skirtingais kampais. Jis generuoja prietaisų skydelius ir ataskaitas, rodančias visas įmonės AWS išlaidas, ir automatiškai tvarko užduotis, kurios gali padėti sutaupyti. Tai apima tokius veiksmus kaip išteklių planavimas ir „teisių dydžio nustatymas“, neaktyvių egzempliorių ir konteinerių sustabdymas ir dinamiškas saugyklos apimties reguliavimas.
„nOps naudoja AI ir mašininį mokymąsi, kad analizuotų skaičiavimo poreikius ir automatiškai optimizuotų efektyvumą, patikimumą ir išlaidas“, – sakė Giri. „Daugumai savo produktų nOps turi unikalią ir lanksčią kainodaros struktūrą, pagal kurią ji negauna pinigų, kol klientas nesutaupo pinigų; nOps gauna procentą nuo sutaupytų išlaidų.
Giri nepasakys, kur „nOps“ yra pagal pajamas, taip pat nepasakys, kiek „nOps“ šiandien turi klientų. Tačiau jis užsiminė, kad A serijos startuolis ateinančiais mėnesiais bus geras.
Taigi, kas bus toliau su nOps? Giri teigia, kad planuojama padidinti darbuotojų skaičių nuo 60 darbuotojų šiandien iki 80 iki metų pabaigos ir sukurti naujas integracijas su AWS produktais ir atvirojo kodo sąnaudų optimizavimo įrankiais.
„Mūsų patirtis rodo, kad apdorojant daugiau nei 1,5 mlrd. USD AWS debesijos išlaidų, 30 % debesies sąnaudų sudaro atliekos, o 20 % panaudojama pagal pareikalavimą, tai yra brangiausias pirkimo tipas, todėl organizacijoms suteikiama didžiulė galimybė sumažinti mėnesines debesijos išlaidas“, – sako Giri. pasakė. „nOps siūlo įžvalgas, nustato neefektyvumą ir leidžia optimizuoti išteklius naudojant integruotą automatizavimą arba vieno paspaudimo pakeitimus.